Posted on

Başka bir deyişle, bir rakibin sitesinden kopyalayıp yapıştırıp bir gün diyemezsiniz! Aslında, birkaç kelimeyi kopyalayamaz, değiştiremez ve yayınlayamazsınız. Google, içeriğinizin diğer sitelerden en az% 80 farklı olmasını gerektirir. 3. Yerel SEO’ya Odaklanın Komşularınızı Unutmayın En etkili SEO stratejilerinden biri, kendi şehrinizdeki veya yerel bölgenizdeki kitleyi hedeflemek için yerel SEO’nun kullanılmasıdır . Sitenizi arama motorları için optimize etmek harika bir pazarlama stratejisidir, ancak aynı zamanda doğru kitleyi hedeflediğinizden de emin olmanız gerekir. İşletmeniz yalnızca yerel bir bölgede hizmet veriyorsa, sitenizin pahalı, geniş, rekabet gücü yüksek anahtar kelimeler için sıralanması için aşırı miktarda zaman veya para harcamayın. Bu durumda, enerjinizin çoğunu yerel erişim için web sitesi optimizasyonuna odaklamak en iyisi olabilir.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir