Posted on

Yine de dalmadan önce, Twitter’ın mevcut manzarasını anlamalısınız. Başlamak için, mevcut Twitter trendlerinden bazılarına ve bunların markanızı platformda pazarlama yeteneğinizi nasıl etkilediğine bakalım. Twitter küresini dolaşmak Twitter’a Göre Temel Bilgiler Daha Kanıtlanmış Twitter Pazarlama Yöntemleri Twitter Küresini Dolaşmak (İstatistikler) İlk bakışta, Twitter’ı pazarlama için kullanma olasılığı pek iyi görünmüyor. 2018’de platformun büyümesi, aylık yaklaşık 336 milyon aktif kullanıcıdan 321 milyona düştü. Bir sosyal medya platformu için bu, özellikle Facebook ve Instagram gibi hızla büyüyen diğerleriyle karşılaştırıldığında, harika bir performans değil . Twitter büyümesi aktif kullanıcılar Twitter büyüme aktif kullanıcıları (Resim kaynağı: Statista ) Pek çok markanın ciddi bir Twitter pazarlama stratejisine karşı sahip olduğu en büyük noktalardan biri, basitçe göreceli küçüklüğüdür. Kullanım kullanımlarının %42’si günlük olmasına rağmen , Facebook’ta potansiyel olarak ek iki milyar aktif kullanıcıya ulaşma ihtimaliniz varken neden Twitter kullanıyorsunuz? Unutulmaması gereken nokta, büyümeye ve kullanıcı nüfusuna bakmanın resmin sadece yarısını çizdiğidir . Facebook , YouTube veya LinkedIn’den daha küçük bir kullanıcı havuzuna sahip olabilirsiniz , ancak diğer yandan Twitter aracılığıyla çok daha yüksek düzeyde marka etkileşimi gerçekleştirebilirsiniz. Ya da başka bir deyişle, oluşturduğunuz sohbetler Twitter’ın değerini kanıtlayan gerçek ölçümdür. Twitter kullanıcıları, takip ettikleri markalarla diğer sosyal medya sitelerinden daha fazla etkileşim kurar. Twitter KOBİ’si Twitter KOBİ (Resim kaynağı: Twitter Araştırması ) Twitter kullanıcılarının dörtte üçünden fazlası bir işletmeyle etkileşime girdi ve etkileyici bir %83’ü etkileşimde bulundukları bir markayla daha büyük bir yakınlık hissediyor. Bu, takipçilerinizle sohbeti teşvik eden bir varlık oluşturabilirseniz, gelecekte söyleyeceklerinizi duymaya daha istekli olacakları anlamına gelir. Twitter’ın sizin lehinize çalışan bir diğer unsuru, kullanıcılarının yeni küçük veya orta ölçekli işletmeleri (KOBİ’ler olarak da bilinir) ne sıklıkla bulduğu ve bunlarla etkileşime girdiğidir. Twitter tarafından derlenen ve yayınlanan araştırmaya göre , kullanıcıların %66,4’ü platform aracılığıyla yeni bir marka keşfettiklerini söylüyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.