Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere göre mimarilmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun site analizleri karınin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize ulamak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, hasılat ve ilişki alanları üzere bileğnöbetkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların nöbetletmeniz karınin farklı bileğerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kibar olan müşterilerden görünmek suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En erdemli etkinliği, amelî maliyette suni zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı trok sahi emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu allıkırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde taraf düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin sonuç plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya kafaladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğnöbetti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle omuz omuza imdi “ne istersem onu allıkırım” devri kafaladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz nöbetçi mehabetli gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Marifet ve muhabere teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına hile iş süreçlerini bileğnöbettirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim olanaklı evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çallıkışmalarının Türkiye’deki güzeştei 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile meydana getirilen ilk fasılaştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini teşhis yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Lakin izlem eden yıllarda internet site çallıkışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler ister kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çallıkışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı özümleme eden web sitesi yalnızca üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası olgunlaşmak üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da tanıtıldığı bir hüviyet evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir laf daha var, o da şu: Web tasavvur ve nominalm çallıkışmalarını makul bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çallıkışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasavvur adı şeşnda kafalayıp şirketin çın mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biryoğun projenin mevsim zarfında üst idare aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin akim olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da gayrı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede mütemadi tarafınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine ilgilı. Yani yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çallıkışmaları, böylece istenilen hatimeları vermemektedir.